img

18 Nisan 2023

GOOD GIRL BLUSH

Carolina Herrera, kadının çiçeksiliğinin benzersiz ve pudramsı ifadesi ve zıtlıkların cüretkar patlaması Good Girl Blush Eau de Parfum’un lansmanıyla, çağdaş kadınsılığın çiçek açma keşfini devam ettiriyor. Good Girl hikayesinin bu yeni bölümü, zıtlıkların heyecan verici uyumunu anlatıyor: Alt notada tensel vanilyanın iki farklı özütünün enerjisi ve etkileyici gücü, Şakayık notasının pastel romantikliği, bunların kalbinde de parlak ve ışıklı Ylang Ylang’ın iki farklı kullanımı var.

Işıldayan güzellik Karlie Kloss, Good Girl’ün yüzü olarak ve savunduğu tüm değerlerle bir kez daha karşımızda. Kampanya için özel olarak tasarlanan göz kamaştırıcı pembe elbisesinin içinde, ışık saçan enerjisi ve muzip gülüşüyle Good Girl Blush’ın zıtlıklarını ve kaynağı sürdürülebilir içeriklerini kusursuz biçimde sergiliyor.

 

Dualite ruhu, Good Girl karakterinin temelidir. Aynı anda duyusal ve güçlü, içgüdüsel ve zeki, romantik ve kuvvetli olabilme kabiliyeti, her kadının iç dünyasının kokusal bir ifadesidir. Bu yeni çalışmada, parfümör Quentin Bisch ve arkadaşları Shyamala Maisondieu ve Christophe Raynaud ikonik Good Girl’ün stiletto şişesinin görünümünden ilham aldı ve onu pastel pembe renginde ve dinamik altın topukla yeniden yorumladı: “Bana bir anda Vanilya çekirdeğini düşündürdü. Topuk ayakkabının bel kemiğidir. Ben de Vanilyayı kokunun bel kemiği olarak hayal ettim.”

 

Aynı içeriğin farklı özütlerini kullanmak, Good Girl’ün hikayesinin derinliklerine inmenin ustalıklı bir yoluydu. Parfümörler yalnızca içeriklerin zıtlıklarını birbiriyle çarpıştırarak ışıklı bir koku patlaması yaratmakla kalmadı, aynı zamanda her bir içeriğin içindeki tamamlayıcı notaları yaratmanın bir yolunu da buldu. “Önceki Good Girl’lerde vanilyanın gurme yönü üzerinde çalışmıştık, bu nedenle pudramsı bir özüt ilave etmek pembemsiliği vurgulamanın ideal yoluydu,” diyor Quentin Bisch. Ylang Ylang ile ilgili olarak ise şöyle bilgi veriyor: “Çiçeğin taç yaprağı zaten ışıklı, Absolut ilavesiyle bu davetkar çiçeğin daha derin, insanı daha uyuşturan ve şehvetli yönüyle oynama şansı bulduk.”

 

Görkemli Good Girl Blush buketini Şakayık taç yaprağına benzer bir etkiyle buluşturmak için, parfümörler ileri dönüştürülmüş gül suyu ile harmanlanmış sentetik moleküller kullandı. Doğal Şakayığın kokusuna sadık kalınan bu teknik sayesinde, kokudaki nota tam çiçek açma zamanındaki kokuyla eşdeğer hale geliyor, aynı zamanda da tende daha uzun süre kalması sağlanmış oluyor.

 

Bu farklı yönlerin simbiyotik oyunu içeriklerin dansına dönüşüyor. Kokunun kalbinin diğer yarısı olan Ylang Ylang, parfümörler için orijinal Good Girl’de çok önemli bir rol oynayan Çin Yasemininin doğal devamı niteliğinde. Good Girl serisindeki tüm kokular, katıksız kuvvetiyle camı çatlatabilecek stilettonun şeklini alan, gücü patlamaya hazır bir kadınsılığı barındırıyor ve beyaz Ylang Ylang parfüm dünyasında Yaseminin egzotik kız kardeşi olarak anılıyor. Baharatsı yönleri de olan baştan çıkarıcı ışığıyla uzun yolculukları ve kaçamak fantezilerini çağrıştırıyor: Good Girl’ün parlak ışığını yayan yorumu.


Good Girl Blush’ın içeriğindeki Vanilya ve Ylang Ylang Afrika’daki Madagaskar’dan ve Komor Takımadalarından geliyor. Bu bile hem bu kıymetli içeriklerin parfüme dönüşene kadar kat ettiği mesafeyi hem de yerel üreticilerin uzmanlığını hatırlatmanın en iyi yolu. Bu tamamen vegan formül için Carolina Herrera parfüm sektörünün liderlerinden Givaudan’ın ve onun Sourcing4Good sürdürülebilirlik programının ortağı, bu sayede de eylemleriyle malzeme tedariki yapan işçileri doğrudan etkileyen bir birlikteliğin, Good Girl Blush gibi bir kokuyu meydana getiren özütleme kaynaklarına ve süreçlerine yatırım yapan bir müşterek çabanın parçası oldu.

 

Carolina Herrera Hakkında

 

Carolina Herrera hayata karşı sergilediği rengarenk, neşeli ve özgüvenli duruşuyla uluslararası üne sahip bir güzellik ve moda evidir. 1981 yılında Carolina Herrera’nın kendi adıyla kurduğu markanın ürün yelpazesinde kadın, erkek ve çocuklar için hazır giyim (halihazırda Kreatif Direktör Wes Gordon yönetiminde) ve aksesuar, aynı zamanda da gelinlik, parfüm ve makyaj ürünleri yer alır. Markanın parfüm serüveni Carolina Herrera’nın 1988’deki ilk eau de parfum lansmanıyla başladı. Kızı Carolina A. Herrera 1996 yılında 212’nin lansmanı için şirkete katıldı ve ardından Güzellik Kreatif Direktörlüğüne getirildi. Parfüm bölümünde bugün, Herrera Confidential koleksiyonu, Bad Boy ve çılgın bir başarıya imza atan Good Girl dahil, 120’den fazla ülkede varlığını sürdüren 20 marka bulunmaktadır. Zarafeti boyun eğmez bir dokunuşla kucaklamasıyla tanınan özbeöz New Yorklu markanın koleksiyonları, kurucusu Carolina Herrera’nın ikonik stilini ve zahmetsiz sofistikasyonunu yansıtır. 

 

 

img
img